Jag önskar jag slapp buss aset!!!!

Bläää så galet trött jag är. Såklart hamnade jag i första gruppen (!!!!!) och var tvungen att stanna kvar idag. Varför liksom inte andra gruppen. Vi satt ute och diskuterade en Mumin saga, vilket var smått tråkigt eftersom jag höll på att däcka.
Uhm vad har hänt annars då...... Hmmm. Jag har åkt buss själv nu i ett par dagar. Panik har jag väl alltid gaft innan jag ska kliva på men aja det går bättre iallafall men det är så satans ÄCKLIGT bara att röra saker som andra redan rört. DÅ minsann, kommer min kära flaska med handsprit till väl hands :D

Nu har jag precis käkat middag & jag såg att jag inte hade ändrat statusen på msn ;S Ajajaj! Sorry!
Ska iallafall iväg på kalas nu och förhoppningsvis kommer Linda också =)


Jag önskar jag slapp buss aset!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0