Nervositeten bara ökar!

I lördags kom Linda hit och höll Ellen och mig sällskap medans dom andra var på fest hemma  hos Linda. Vi satt och kollade på skräckisar (som inte var så hemska som jag hade påstått att dom hade varit). Vi åt kräftor och låg absolut helt utslagna på soffan tills klockan var halv tre då mamma och pappa kom hem. Vi plockade iordning och begav oss ner. Linda och jag låg och snackade tills klockan blev nästan fem! Och dagen efter låg vi och sov till två x) shit  asså vilka tider! Jag är så glad över att skolan börjar nu igen så man kan få in alla rutiner. För att sova brt en hel dag är inte speciellt roligt....

Som sagt igår (söndags) så regnade det konstant hela dagen. Knappt något uppehåll.
Linda och jag blaskade runt i regnet med mitt mega paraply. Dammen i Bok skogen hade torkat ut och nu är den inte lika speciell =(

Idag (!) så eller senare kommer Linda hit och sover här. Hon ställde sånna käcka krav då hon ringde och väckte mig och Ellen i morse.
Ellen och jag stannade uppe och pratade till tre, därför sov vi länge. & jag som hade ställt klockan på 10.53!!!! MEN JAG VAKNADE INTE! Jag stängde av skiten :P Ett av Lindas små krav var att vi skulle lägga oss vid 9 men shit ;O komme rjag somna då eller????!? Äsh jag vet inte..... Antingen dör jag av nervositet eller så hinner jag läsa klart min bok i natt och sedan somna imorgon.


Jag är helt upp&nervänd! Känns inte alltför skönt :P
Mwa


Kommentarer
Postat av: linda

det är bäst för dig. annars kommer jag inte. :S

2008-08-18 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0