Ben & Jerry's oinderligt goda glass

Väldiigt sent är det och jag har läst nu i hm 2 timmar i sträck i min fantastiska bok som jag inte vet namnet på.
Den senaste veckan har jag hunnit med att åka till Köpingsvik med Ellen =) brände mig rejält i ansiktet som jag märker av dig.... hrm.
Jag har hunnit med att träffa Linda och J och så har jag faktiskt sökt jobb :P Vilket jag har blivit väldigt bra på och det går himlans bra ska jag säga.
Idag lämnade vi små tjejerna hemma för att vi andra skulle få njuta av en middag i lugn och ro ute på restaurang. Det blev kycklingsalladen som jag mamma och ellen avgudar på en restaurang i kalmar. Vi stannade också för att köpa Ben & Jerry's GODA GLASS! Ni som inte har prövat den borde såååå testa den. Dyr är den ;D så njut!




Nej nu ska jag svara alla min mail från min senaste ''söka-jobb-dag'' =) Ha det bra!
Mwa

Kommentarer
Postat av: linda

vad gjorde du och Jens hemma hos dig sen då.

2008-08-06 @ 15:24:11
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0