Vet ni vad JAG gjorde idag :D

Idag var det skola! Och jag tror att jag börjar bli riktigt trög. Jag fattar liksom inte när folk säger åt mig att göra någonting. Jag bara släpper allt och sedan skriker VA! Så sorry, won't happen again!
Mycket hände idag. både tråkiga och mjaaa positiva saker. Jag har paddlat och så har jag besökt min gamla svenska lärare Persson!!!!! :D Gaaaah! Underbart att få se honom igen och prata även fast det bara har gått två veckor sen skolan började. Det är så grymt sorgligt och tråkigt att veta att man inte ska gå där längre och inte ha samma underbara lärare. Börjar nästan grina då jag tänker på tex Jens. Iallafall, Ida jag och Emil idag =)
Vi har paddlat idag & javisst jag kan inte säga annat än att alla är fortfarande så super duper MEGA trevliga och söta det är alla verkligen! Men jag vet inte om jag hör hmm ''hemma där''. Det är som sagt fortfarande ensamt och jag skulle behöva någon jag asså seriöst dampa ner mig med. Jag har sånna riktigt cp aktiga sidor så det inte är sant men visa upp det för så  nya människor.... Äsh jag vet inte vad jag ska ta mig till ärligt talat. Ska jag byta linje? 

Jag sitter som vanligt och funderar.... Jag tror jag gör det lite för mycket just nu faktiskt och jag är helt slut i huvudet.
jag har lyckats känna ångest, panik, glädje & lycka idag :P allt på samma gång. Fattar inte hur det gick till. Men shit (!) vad ska jag göra (!!!!!!!!!) SERIÖST! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0