Det som alla har väntat på

Det är äntligen jullov! Emma och jag tog bussen tillsammans till skolan. Sedan mötte jag Viiinis påväg till fikat där dom andra satt. Tårta och julmust ;S klockan nio? Det stirder emot mina mat lagar faktiskt :P och tårta är så vidrigt snuskigt äckligt så det inte är sant!
I aulan då Gabbe spelade piano. Han är ju grym! Och sedan fika på stan med sandira, Jonna, Sarah och Elin :D
Ellen vill dra in till stan igen men jag vet inte om jag orkar det. Skulle behöva sova. I typ hundra år. Jag ska ligga och mysa i soffan ikväll och se på film med Ella bella =)

Mwa

ps.Frida! Roligt att du skrev =D länge sen

Och tuffa Sarah som kommenterade efter sitt namn 'Bäst i världen' ;D

Kommentarer
Postat av: Frida L

jao det var faktiskt ett bra tag sen. det va dags för mej att höra av sig ;):D

2008-12-18 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0