100% Kalmarbo '' /

Hallooo där allesammans! Stolt som jag är så vaknade jag tio idag (tror jag) då jag bad mamma väcka mig tidigt igår kväll. Thea kom ner redan vid nio och skrek och gapade och slog på mig. Nice syrra!
Idag så händer det inte så mycket utan jag och Ellen ska följa med in för att träffa Issa och Robin (min moster) och sedan gå en runda på stan var det tänkt. Vädret börjar ta sig nu men lär säkert inte hålla i sig vidare lång stund. Typ till fredag eller något sånt. Synd.... För när alla börjar bli friska så har det börjat regna.

Igår blev det också bestämt att jag ska till Göteborg med Emelie på fredag =) Emma har inte riktigt bestämt sig ännu. Vad härligt att få komma bort från Kalmar för något dygn för här händer det inget speciellt direkt.

Ha det så bra!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0