Bedårande spansk talande spanjor ;D

God eftermiddag!
Åååh bad mamma speciellt igår att väcka mig vid nio. Jag fick inte sova mer än till nio. När telefonen ringer så är klockan minst 10. Åååh snacka om panik!
Ellen och jag har haft det ganska roligt idag. Mamma tog med små tjejerna ut på en lång promenad så vi var hemma själva en stund.
Vi låg ute och solade på solsängarna och så fick jag gymnasiebeskedet idag ;D Jag brakade också ihop i en utav solsängarna. Försökte rulla mig ur den när vi skulle in för att äta lunch men hela skiten bara vek sig. Så där låå jag på gräset och skrek och skrattade då man hör Ellen gapskratta framför mig. Aja olyckshändelse. Jo just det, jag fick vräldens skrattanfall så det sprutade cider ur näsan :P det gör fortfarande ont.....
Näsan min vill fortfarande inte sammarbeta med resten utav mig. Jag knarkar nässpray just nu. OCH det är fortfarande nässprayet för 7 månader - 2 år. Men med en liten överdos på 5 spray så fungerar det.

Och herregud!  Pratar med Abel. Han slutar skolan snart. Hur länge har jag känt honom då.... Hmmm. i typ 3 år. Första gången jag pratar med honom på kanske nästan ett år och han kommer ihåg mig! Gaaah.

Ha det så bra!
Mwa

Kommentarer
Postat av: sara

en spansktalande spanior?! :O är det sant?!

2008-07-05 @ 16:46:44
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: sara

jadå haha :P

2008-07-05 @ 21:07:56
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0