Dagens första&sista

Det får bli dagens första och sista inlägg som vanligt.
Igår hade jag det jätte kul. Speciellt på kvällen då jag kom på mig själv sittandes i ett halvt mörkt kök och  bara stirra in i väggen. Tillslut tog jag fram Aftonbladet och började läsa i skummet.
Pappa och jag satt uppe sent sent och kollade på en film så nu imose så blev jag kvar i sängen. Segt.
Följde också med Linda när hon jobbade. Jag förstår fortfarande inte varför jag sitter där frivilligt x) Vicki dök upp senare.

Innan middagen så låg jag ute på studsmattan och läste med morgonrock och filt =) det är varmt även fast vädret suger så det funkar väl..... Kom på precis att allt ligger kvar där ute. Hmm nja jooo jag lägger mig nog där igen.

Imorgon ska jag träffa släkten, länge sen nu. Jag tycker inte att det är så himla kul att gå på kalas och sånt och varenda gång jag fyller år så får jag dåligt samvete att alla kommer hit då jag inte har dykt  upp på deras.... Men vad ska man göa??? Sitta i ett hörn och bara glo? Nej då kan jag lika väl ligga hemma och sova. Men det är väl inte det som räknas.

Nu ska jag återgå till mitt liv igen, då jag ligger där ute och stirrar upp och helt plötsligt fastnat med blicken på solen då det svider i ögonen.... ''Man kan faktiskt bli blind'' säger farmor....

Mwa

Kommentarer
Postat av: linda

vem fyller år vad har jag missat? :S

2008-07-16 @ 23:47:30
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0