Det är helt jävla stört

Kom precis hem ifrån nästan 3 för långa nätter med Linda. Varav Robin har varit med oss i nästan en dag om jag inte tänker fel. Linda har som sagt huset själv så det finns hur mycket saker som helst att sysselsätta sig med. Som igår färgade jag hennes hår, tyå klockan 1 satte vi igång med det. Klockan halv tre inatt kom Robin och på något märkligt sätt så stannade han hela natten. Klockan var nog lite mer än sex då vi slutade prata.
Linda skulle också jobba 13.00 idag så efter nästan 5 timmars sömn så bar vi iväg.
Dagen innan var vi uppe till fem.....

Idag ska jag ta hand om småsyskonen =) jag har saknat dom så! Och imorgon åker vi till Karlskrona (får dock se om jag följer med).




Det är en sak som rullar i huvudet hela tiden. Var det bara jag som märkte något? För precis allt var så förjävla patetiskt gjort. Påstår att jag är den som är mest egoistisk av oss alla och att jag vänder kompisar emot folk. Vad var det som precis hände??? Få det som att låta som om hon är offret. Nej varför ödsla sån energi på sånt skit nu? Det är ju nästan skrattretande för tusan......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0