En dag med Blondie i Göteborg :D

God eftermiddag!
Här sitter jag, precis klämt i mig frukost som gick ner väldigt bra trots att jag inte får i mig frukost på morgonen. Idag ska hela släkten till Ljungbyholm för att grilla med släkten. Jag vet inte om jag orkar det eftersom jag har blivit ännu mer förkyld och jag känner mig sååå risig.

Igår åkte Emelie och jag till Liseberg. Jag var fast bestämd att jag inte skulle åka något förutom dom åkattraktionerna som jag åkte för 3 år sen då jag senast var där. det blev mer än det! Innan jag visste ordet av stod vi i en lååång låång kö till Kanonen. Precis den jag absolut inte ville åka!!!!! Jag var livrädd och skrek som bara den. Jag klarade det iallafall men jag skakade säkert 1 timme efteråt.
Sitter också och lyssnar på hur jag skrek andra gången i släng gungorna. JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ! 10 åringar satt helt jäkla lugna framför oss medans jag satt och skrek. Tror jag lägger upp det video klippet lite senare så får ni höra.
Sedan Lisebergsbanan. Jag försökte med precis ALLT för att inte vilja åka. Totalt livrädd här också sitter jag och skriker och skriker och det är bara jag som hörs, typ.

Så medans Emelie kunde räkna upp allt hon hade åkt på minst två händer så höll jag mig till ena anden.

En kort samanfattning av allt det här är att jag är klassad som tant. Liseberg/Grönan är INGET för mig.

Framåt 11 tiden på kvällen så träffade vi ett gäng killar som vi var med resten av kvällen. Dom var hur trevliga som helst!

Tack Emelie för en himla bra dag! Även fast jag inte åkte Balder, uppswinget,uppskjutet, höjdskrcäken, spin rock, tornado, båten (?)......ja, listan kan göras lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0