If you wanna be my lover....

Hej och hå nu är jag hemma igen efter att ha varit på stan med pappa och Ellen. Träffade också Dennis som jag egentligen inte känner, vi har pratats vid lite på msn förra året och tydligen kom han fortfarande ihåg mig efter att jag träffade han och hans föräldrar i stan. Han har faktiskt blivit lite söt :P och påtal om söt ;D hans kompisar som jag också konstigt nog känner igen från någonstans var också super söta. Där hade man kunnat sitta och dreggla i timtals!
Pappa Ellen och jag mötte upp Mamma och småsyskonen i hamnen. Mamma var nämligen inne på Baby Comfort och kollade på en ny vagn åt Tuwa. Gubben som jobbade där var heeelt energisk. Han skulle visa allt på vagnen och vara lite såhär cool och svara konstigt på frågor. Han skulle också böja sig ner och när jag kollade ner så står det en gubbe på 45+ och showar sitt ass. Trevligt!

Bestämde mig efter det för att sätta mig i bilen. Ellen kom också och satte sig och sedan Thea och Tuwa. Vi spelade Spice Girls - Wannabe högt och sjöng och dansade i bilen.
Nähe nog om det, mamma ropar och det är matdax! Vi hörs senare

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0