Jag gillar nog bäst att vara själv....

Det blev en riktigt trevlig dag idag! Jag har umgåtts med Ellen och så har jag träffat Emelie Martin och Kim hela kvällen. Jag har också nässlat upp min högra hand på jordgubbs fältet, säger bara SMART FLICKA! Emelie och jag fastnade pratandes med Martin sittandes ute på gatan vilket var mysigt =) att bara prata.
har gått runt och hållt handen med han hela kvällen x) han är ju faktiskt lite mysig :P

Ska sova straxt men huvudet knakar för mycket igen. Jag har så mycket att tänka på nuförtiden!
Hunden ligger och gosar ner sig/dregglar ner sig i min säng just nu, mysigt eller hur?! Bläääää! 


Duchess
ligger så otroligt bekvämt i sängen, nästan lite för bekvämt.


Ja jo choklad glass är ju alltför gott! Men i små mängder Emelie xD


Vi tog världens sötaste bilder då vi smetade runt glass i hela ansiktet



Efter att Emelie hade sprungit hela Dokumentan runt och efter all glass så
bar vi hem till mig =) där vi träffade Martin&Kim




Jag börjar längta mer och mer efter skolan nu. Ny start som verkligen behövs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hade en riktigt trevlig dag med dej emelie :D pöss på pälsk <3

2008-07-02 @ 09:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0