Lars Winnerbäck i Kalmar

Det var fyra dagar sedan sista jag skrev nu men jihuu statestiken håller sig fortfarande uppe =) Tack!

Vädret här i Kalmar har varit så himla skönt de senaste dagarna men idag var det nog rekord. Klockan 3 stod temperaturen på 29 grader i skuggan och allt var så himlans kvavt.
Jag och Linda hjälpte till eller det var egentligen Linda som skulle hjälpa till :P vi hjälpte till på Lars Winnerbäck konsterten (vilken dag kommer jag inte ihåg x) Visst han suger men det var mest upplevelsen. Linda och jag hade väldigt kul med killen som hette något men kallade sig för Anton. Han snuskade till sig rejält där en stund :P senare mot kvällen började jag må dåligt (det håller i sig än) och det gick upp och ner. senare på kvällen så kom också J och Ellen =)
Linda och jag fick faktiskt en skymt av honom när han satt i cafét bredvid där vi stod. Men är vi säkra på om det var han Linda?

Som sagt jag mår fortfarande inte bra. Antingen är det för att jag har ätit för dåligt eller för att jag har stoppat i mig något jag inte tål. Klockan är liksom snart åtta och jag har varit SKIT trött i nästan tre timmar nu.

Måste gå! En lite update fick det där bli =)
Mwa

Kommentarer
Postat av: linda

ja nu va det han :P hehe

2008-07-28 @ 20:46:57
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/
Postat av: sara

nu är jag hemma :D



han var här i svall också, men inget för mig :P

2008-08-04 @ 18:51:24
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0