Lite halvtaskiga bilder från Göteborg

Jag har inte hunnit lägga ut några bilder från Göteborg ännu. Emelie har nog nästan alla på sin kamera eftersom jag på något sätt har tappat bort min för kanske 20:de gången den här månaden. Tror att Emma kanske har den.


Emelie var på väldigt bra humör och smittade av sig. Morgon var rätt seg...
Så en timme eller två så var man igång! Det var ganska jobbigt att åka bil.



Emelie fick lära mig hur man spelar Kalaha. Har kunnat spela det innan
men jaaa, minnet är ganska kort....



Väl framme (!) så tvingar Emelie upp mig direkt i Kanonen. Jag fattar
fortfarande inte att jag har åkt den där?!?!?! Jag är inte den som direkt
gillar att åka sånt.



Fick för mig först att den här bilden är tagen över Sthlm, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0