''Motherfuckers''

Halloooo där!
Väldigt mysko dag idag verkligen. Jag vaknar på Stensö inatt runt hm 5 på morgonen av att jag har trillat ur soffan. Slog i huvudet i både bordet och i golvet. Ajajaj! Och så kommer pappa och hämtar mig vid halvtolv också.... Detta var inte planerat.

Igår satt jag och höll Linda sällskap på jobbet. Tror jag åt MINST 3 liter jordgubbar + att jag åt minst lika mycket i dag. Så fruktansvärt ont i magen jag har haft. NOT GOOD!
Jag har också bestämt mig för lite saker nu. Vilket jag inte kommer att avslöja eller berätta om här. För det är ytterst hemligt.  Och ja, visst är jag dum i huvdet som skriver det när jag inte ens tänker berätta det??? Min humor!

Aja, jag finner det här inte längre roligt att skriva här. Ni suckers är ju inte intresserade. Bara av dess fula och dumma mode bloggarna. 

Blääää nu skriver Jonte och frågar om  jag är OK. JAG ÄR INTE OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0