Sex and the city!

Tidig god morgon!
Linda och jag åkte in en runda till stan idag vid 4 tiden och sedan mötte vi upp Ellen&Emelie för att se på Sex and the city. Och gissa vad (!!!!!!) haha jag somnade inte! Helt otroligt. Och mitt i allt träffar jag Paul x) som börjar med detta ''barnvagns-prat''. Filmen var riktigt bra! Men som sagt, en riktigt chic film minsann :P inte filmen man går och ser på med sin pojkvänn kanske....
Linda och jag satt och skrattade hysteriskt till att nästan börja gråta.
Jag har förälskat mig ytterligare i serierna/filmen.



Nähe som sagt, checka tiden jag publicerar detta, ganska ganska sent. I ett ensamt hus ska jag och linda sova inatt + katt jäveln.

Idag har jag nog faktiskt insett att det finns bättre saker här i livet som jag inte direkt har tänkt på.

BUMS I SÄNG!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0