Svenska regeringen SUGER!

God morgon! Eller jag har faktiskt varit vaken i nästan två timmar nu, har bara inte orkat sätta mig vid datorn.
Jag skulle egentligen har åkt in till stan men tydligen glömde mamma och Ellen väcka mig och jag hade också glömt att ställa klockan. För en gåns skull hade jag sovit tungt. Aja..... det kommer fler gånger :P
Satt nyss och åt frukost då jag lästa Aftonbladets Söndagsbilaga från igår och jag måste bara säga att Svenska regeringen är kass! Att moderaterna sitter nu, jaaa det gynnar bara dom rika. Dom inskaffar FRA-lagen men inget mobil förbud när man kör bil tex. Jag skulle lätt kunna sparka Reinfeldt i röven! Det är ju bara att inse att moderaterna INTE kommer att sitta kvar i nästa val.

Ja där fick jag ur mig det! Men visst är det helt sjukt!

Nej jag har andra saker jag måste sätta igång med nu =)
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0