The Beatles freak!

Även fast jag inte bloggar så  mycket längre så håller jag ändå min statestik uppe =)
Hej får jag väl börja med att säga!
Uhm det har som sagt fortfarande inte hänt så värst mycket eftersom jag har dragit mig undan ett tag nu.
Igår satt jag ensam hemma. GRYMT SKÖNT! Det händer liksom inte för ofta. Satt och kollade på två avsnitt av Det okända och senare på kvällen Paranormal State. Gissa om jag var livrädd för att gå ner och sova sen. Tog med hunden ner, ingen bra idé....... Ellen skulle komma och skrämma mig när jag hade släkt och hunden fick fnatt och ställde sig på sängkanten igen och bara skällde rakt ut.  TACK Ellen!

Straxt kommer Lindsan hit och jag har inte en aning om vad vi ska hitta på ärligt talat :P jo vi kan sitta och glo på aktie kurserna x) Nasdaq ligger back :P
Jag har verkligen fastnat för The Beatles igen :P det ända jag går och nynnar på nu är Lady Madonna osv.

Nej nu ska jag kila!
Mwa

Kommentarer
Postat av: jenny

jaa visst var dom snygga dom rosa e såå sugen

2008-07-14 @ 16:18:11
URL: http://killerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0