Från Böda i norr till Ottenby i söder

Helluh =)
3 dagar sen jag skrev nu och jag har inte direkt känt att jag vill eller behöver.
jag har umgåtts redigt mycket med min lillasyster Ellen dom här dagarna. Men visst, endel dagar börjar med att vi blänger åt varandra och skriker och andra dagar så är det helt lugnt mellan oss.
Medans alla var i Bergkvara igår så hjälpte jag Ellen på ''jobbet''. Och ja, först trodde jag att det skulle bli skit tråkigt men icke! Ellens andra pass då vi satt några meter ifrån restaurang personalen som hade flyttat ut deras saker, sååå grymt snygga!!!!! Ellen jobbar förresten under föreställningen Lånta fjädrar med Robert Gustafsson Suzanne Reuter & Peter Dalle + många många fler! Trodde det skulle vara pensionärs varning på de föreställningarna (alltså att föreställningen skulle suga!) men alla dessa skämt som rullar på en efter en. Men lyllos Kalmar (!) föreställningen visas bara här ;D
Och eftersom Ellen jobbade två pass igår så såg vi första delen två gånger. Ellen sitter bredvid mig och mimar deras repliker eftersom hon har sett den huuur huuur många gåner som helst innan. Ser fram imot att få se andra halvan på lördag. Jag behöver också inte betala något :P haha.
Jag bönade och bad Ellen om jag fick följa med på hennes nästa pass nästa helg och visst sa hon med ett leende för att hon fattade vad jag var ute efter :P


Så eftersom jag typ aldrig lägger ut bilder (klagomål från Ellen och Linda) så får jag väl lägga upp en bild på ''Lånta fjädrar'' eftersom hela mitt inlägg handlar om det :P



Eftersom vädret har svikit större delar av Sverige i sommar så finns det inte så värst mycket att göra. Ellen har tjatat om att vi skulle åka upp till Öland men det blåser och regnar så på onsdag får det bli. Funderar på att åka hela långa fricking vägen upp till Böda en dag och sedan tar vi andra vägen och åker hur jäkla fricking långt åt det andra hållet åt typ Ottenby eller Mörbylånga :P helt onödigt i know! Men vad ska man göra!!!!

Ha det så bra!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0