Värsta hypokondriker programmet....

Nätterna bli bara längre och dagarna blir bara kortare och kortare. Jag bestämde nyligen med Linda att vi skulle träffas idag. Vad vi ska göra har jag ingen aning om. Det är väl dax att börja göra sig iordning då kanske.

Just nu är Ellen och jag ensamma hemma med Thea och Tuwa. Så tråkigt fast det är sååå skönt när småtjejen ligger och sover för då blir det så otroligt tyst i huset.

Igår var det programmet Hypokondriker bla bla bla någonting. Mamma blev super orolig och var helt allvarlig då hon tog kontrollen och kollade på mig.

- Är du säker på att du ska kolla på det här?!?!! DU lovar att inte bli sån där då!

Jag sitter och flinar och är nästan på väg att börja skratta hysteriskt. För enligt mamma så är jag hypokondriker. Vilket inte är bra.

- JAA jag lovar!

Programmet var iallafall rätt så bra och det påminnde mig om endel saker. Fast dom som sökte hjälp var ju i enormt behov av det. En kvinna påstod sig vara förlamad i båda benen :P en tjej trodde hon hade cancer öveallt i kroppen. En kille var rädd för att bli Hiv-positiv då han rörde blod och han skulle aldrig kunna stå ut med att om han smittade sin dotter eller fru. Han dog hellre. Det var också en kvinna som fejkade hjärtattacker hela tiden....

Nu måste jag röra på mig =) Ha det fint! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0