Är ni nöjda nu?

Linda har precis åkt hemåt och jag ska väl gå och förbereda mig för en lååång lååång dusch. Pappa glor på fotbollen så inget tv-tittande idag inte.
Usch så trött jag är på samma galma frågor, VARJE SOMMAR!!!!!

- Hur känns det nu att sluta skolan?     SVAR: Det känns JÄÄÄÄÄVLIGT bra! För nu slipper jag alla =D bästa fördelen!
- Vilken linje har du val?                            SVAR: SAMHÄLLE/INTERNATIONELL
- Jahaa, kommer du att komma in då? SVAR: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Så fråga inte igen.
- Har du fått sommarjobb?                       SVAR: NEJ! Inget sommarjobbande här inte i år.
- Och vad ska du hitta på i sommar?     SVAR: JAG VET INTE FÖR FEMTIOELFTE GÅNGEN!

Hoppas alla är förbannat nöjda med sina svar nu! :P För jag går in i duschen. Mwa

Kommentarer
Postat av: Lexie

det är inte så svårt, man bara målar :p

2008-06-13 @ 07:41:50
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: jonna

svar; haha ja isst e hon :P

2008-06-13 @ 16:33:51
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0