Busringningar är alltid roliga mitt i natten! Här har du mitt nummer ....

Tjohooo! Kom precis hem och har hunnit dricka vatten, vädret är inte så värst fint idag men inget jag direkt klagar på! Vi har ju haft riktigt varma och fina dagar nu ända sen förra veckan. Passar nog bra med en dag som blåser som denna fr på fredag ska det bli äckligt varmt tydligen, enligt mamma :P Då åker jag och EE för att bada. Passa på att sola igen x)

Sitter här och lyssnar på Emmas och min sommarplåga Billy Talent - Fallen leavs passar väl inte in så bra eftersom det är sommar :P kollar också på min fina ''fejk tatuering'' som Emma har målat idag på min vänstra arm, I X, för namnet lär jag då inte skriva ut av andra skäl ;D Visst är det moget? Jorå! Så moget som det bara går att bli. Men jag lät henne göra det!
Tydligen så hade någon Calle ringt upp Emma mitt i natten då hon är som roligast att prata med :P ringde upp honom för att reda ut ett par saker och att han inte skulle göra det igen. Tänkte också ringa upp David för att göra min röst hörd, men han svarade inte .....

Allt i skolan är över och vips så byttes låten till Aerosmith - Crying, GAAAH älskar låten!!!! Jag kan äntligen somna gott om kvällen.
Är så himla glad att mammi min hjälpte mig då jag inte orkade mer :P TACK! Och till Emma som tragglade den där jävla skiten med mig både då jag grät och skrattade av frustration. Åååh, jag ångrar då ingenting. Alla kvällarna och allt det roliga jag missade förra sommaren.

Måste upp! Min paranoida syster tror att jag har tagit något utav henne x) VILKET JAG INTE HAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0