Drama Queen

Jag börjar bli en bitter liten kärring känner jag. Överdramatiserar allt och klagar på minsta lilla. Vad har hänt med mig?! Eller jag kanske alltid har varit såhär, bara att jag aldrig har lagt märke till det.
Usch jag blir så deppig då jag kollar igenom min blogg. jag lägger numera inte ut några bilder eller videos. jag kör mitt gamla race när jag sitter vid datorn, logga in, checka mejlen, kolla om en viss person är inne, sätter på Celine Dion och sedan deppar. Min blogg, hm nja jag vet inte vad jag ska göra med den riktigt. Alla bloggar är desslika. Alla handlar de om mode och bla bla bla. Och vem fan är intresserad av att läsa om växter, blommor eller om politik?!? Jag fastnar inte på dom här mode bloggarna, jag tycker själv att dom är rätt dryga och alla härmar varandra. Det finns inget 'unikt' i allt detta. Så vad ska jag göra? Hah, jo jag skrattar faktiskt lite för mig själv, jo jag ska väl köra på på mitt egna sätt. Det hade ju varit fruktansvärt roligt om fler kunde engagera sig i politik och vad som händer i samhället. För det finns absolut INGEN att diskutera sånt med :P

Jag återgår till mitt normala jag. Hade faktiskt tänkt kolla på Wimbledon idag då jag insåg att vi inte har den kanalen. Sommaren är förstörd!!!!! Jag får inte se Andy Roddicks forehand eller Nadals backhand, jag känner djup sorg! Jag får tvinga mamma att göra ett tappert försök i att göra en kanalsökning på tven men med en turen jag har så jaaa kommer det med Stoooor sannolikhet inte att funka.
Ska jag falla tillbaks då jag var hm 12 år, då jag hade mitt rum fullt med bilder på Britney Spears. Jo jag tror jag gör det eftersom jag tänkte lägga ut två bilder på Roddick och Federer.


     



Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Har inga fasta priser utan använder mig av donation : ) Brukar dock få allt mellan 200 till 700:-

2008-06-25 @ 18:47:50
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0