En helt vanlig dag.....

Jag är bara för dålig på att uppdatera........ Jag suger på det!
Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag har varit väldigt mycket hos Emma i 3kanten. Vi har inte direkt hållt hus vid någon dator någon större tid. Men nu ikväll har jag tid! Iallafall tills Ellen har duschat klart. Lovade att stanna uppe tills hon var färdig.
jag fattar fortfarande nada på datorn men det flyter väl snart på.
Igår satt hela Emmas familj och kollade på fotboll. Ja det blev mycket skrik men det är så härligt :P satt och slumrade och var ganska tyst ett tag där. Vi hade tävling om vem som kunde äta upp en hel fefferoni och jag vann konstigt nog? Jag som är allergisk och allt. Satt sedan där med en bortdomnad tunga.... Nice....
Emma var sedan i extas så jag hamnade nerslagen på golvet medans hon i sängen.

Midsommar i morgon och vi hade tänkt stort! Båda våra familjer är borta så musik på högsta volym och Majlis (förenklar namnet) kommer ringa polisen. Nejmen det blir nog hålligång på oss två imorgon :P

Nu ska jag sova, klockan är trottsallt mycket.... Godnatt Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0