Fotbolls hulliganer med flaggan målad i ansiktet, Thats us!

Jag har inte glömt bort er.... Och ursäkta för super dålig uppdatering nu.

Igår spelade Sverige mot Grekland och såklart satt vi bänkade framför tven och kollade. Emma och jag hade också målat ansiktet i svenska flaggan och iklädda stora sopsäckar sprang vi runt i våran lilla by och gjorde folket glada! En gammal gubbe & tant tog till och med kort på oss, så kanske vi hamnar i tidningen som värsta fotbolls hulliganerna. Var det värt det?! Hahah, igår kväll när allt skulle bort, PUH då ångrade jag allt. Nu idag, då färgerna är borta och jag har mega ont i halsen, SÅ VÄRT DET! Rösten är för övrigt inte särskilt stadig och jag är trött även mina 10 timmars sömn. Vi hade en elektriker här idag som om jag inte har fel kom från Finland. Hans skratt var så himla roligt att jag inte kunde sluta lyssna på mammas och hans lilla konversation om hur han skulle göra.

I måndags också så var det niornas avslutningskväll. Det mest segaste jag vart med om! Fast jag fattar inte hur min lärare A har fått reda på att jag ÄLSKAR politik? :P
Bussresan hem slutade med att jag hade värsta damp-energin och satt och retade Emma. Skakade stolen och hm jaa.

Jag slängde mig på datorn det första jag gjorde nu när jag vaknade så jag måste kila upp för att äta frukost. Ha det så bra idag! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0