Humlorna tar över vårat hus!

Efter att vi desperat har försökt döda ett hundratals humlor så kan jag äntligen sluta oroa mig. Jag hatar dom där äckliga små sakerna! BLÄÄÄÄ.
Mamma pappa och Thea lämnade mig Ellen och Linda hemma ensamma med Tuwa som jag hoppas ska gå coh lägga sig snart.
Skruvade upp volymen precis, Tomas Ledin gottfolk ;D hah!
Nej idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Lovade syrran att gå bort till åkern igen för att plocka på oss jordgubbar x) kvällen igår slutade med att Ellen och jag gick bort till åkern. Väl där så skyndade jag mig på så gott jag kunde och när jag var färdig så står Ellen och rensar typ varenda rad :P hon tyckte jag var fajntig som bara ville vara där i 5-10 minuter. Jisses...... Hon plockade på sig rätt rejält också. Vi kröp i smutsiga rör och blev jagade av en katt. Jag har någon slags fobi för ute katter :P Endel katter är så förbannat äckliga. Slingrar sig runt benen med en halv öppen käft så att tänderna rispar mot byxorna.

Nej nu ska jag gå och fixa mitt hår som är väldigt lockigt...... JAG GILLAR DET INTE!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0