It always ends with a big MWA

Okej, så att vara sjuk någon gång i bland kan väl vara roligt men inte nu! Jag vill inte ligga i sängen och glo sönder varenda film jag har. Jag vill kunna sova problemfrt (!) om nätterna.Gaaah, jag vill bli fri i näsan! Det är ett som är säkert.
Imorgon hade jag tänkt komma upp någorlunda tid. Vem orkar egentligen med att lägga sig 3 och gå upp 1 ???
Ellen och jag satt och kollade på film/EM-Finalen och nu tänker jag så smått börja röra mig mot sängen trotts att jag vet att jag inte kommer kunna sova än på säkert två timmar eller mer. Jag får stå ut helt enkelt. Shit jag kom precis på att jag inte har kollat på Wimbledon. HRm. 

Sov så gott alla! Mwa

Kommentarer
Postat av: Anonymtpar

Tänk vilka sjuka ideal de har i vissa delar av världen!

2008-06-30 @ 13:02:24
URL: http://anonymtpar.blogg.se/
Postat av: Anonymtpar

Ja hur smart är det att förstöra fötterna bara för att se "snygg" ut?

2008-06-30 @ 13:19:42
URL: http://anonymtpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0