Jävla mother fucking SPEEEEL!!!!!!!

Har suttit och spelat xBox i kanske 20 min och ja det är ungefär så länge som jag klarar av. Jag ska alltid ge mig fan på att jag ska klara spelet The Simpsons Hit And Run, men det spelet är typ gjort för att man inte ska klara av det. Himla cp spel. Jag har lust att gnaga av sladdarna bak på tven och sedan dra ut xBoxen och slänga skiten på golvet och sparka tills jag skrattar. *andas ut*. Jag har vrålat alla sorters hemskheter till jag har blivit helt röd i ansiktet. Jag har slängt dosan i sängen så många gånger som jag har gett upp men fortsatt spela.

Ha det så bra suckers för nu ska jag äta middag!

Kommentarer
Postat av: sara osman

sv; ja jag tkr den är skitkul :P



HAHAH jag älskar det där spelet!

2008-06-30 @ 17:20:26
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: Tessi

takc så mycket :)



jag köpte den på New Yorker i Väsby centurm

2008-06-30 @ 18:27:49
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0