Kent Olsson (m) riksdagsledamot

Sitter här och läser på lite om moderaterna. Hittade också ett väldigt intressant namn, jo just det, Kent Osson! Han är riksdagsledamot och vice ordförande för Europarådet, Nordiska rådets svenska delegation. Himla intressant att se hur han såg ut eftersom jag har intervjuat honom. Intervjun gick inget vidare eftersom han befann sig i Wien. Han kom också ifrån Stockholm vilket förvärrar saken betydligt mycket. Han mummlade och hade väldigt bråttom. Jag kommer ihåg att jag satt i telefonen och höll nästan på att dö av skratt och jag sket i att fråga endel av dom frågor jag ville ha besvarade. jag kunde verkligen inte höra ett ord av vad han sa och det spelade ingen roll hur många gånger jag sa Ursäkta? Ursäkta, vad sa du?


http://www.olsson.moderat.se/start.aspx?webbid=49&menyid=584

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0