Lockigt och over-size

Hejsan hejsan! Datorn retar mig, kommer inte in någonstans hrm..... Kan inte läsa mina majl som jag verkligen behövde göra idag, JUST IDAG! Var i stan idag med mamma och Thea då det hände en liten insident en väldigt obehaglig sådan som jag skriver om senare :P Och Emma, gissa vad de handlar om (?) en apa. Förvånad? Nej jag tror inte alls du är förvånad :P

Provet för övrigt gick bra, Emma satt och tragglade det med mig en lång stund eftersom jag vart så slarvig och inte övat igår. Eller jo jag hade övat men inte så mycket, höll mest på med engelskan eftersom det ska in två arbetan imorgon. Snart slipper jag det!!!!!

Solen står på topp ännu en halvtimme och jag ska väl ut för att ta igen gårdagen. Visst har jag blivit väldigt brun men ännu mer går att bli!
Pst, hade förövrigt också lockigt hår i skolan idag :P aaaah säger jag bara. Men jo det var väl snyggt! Mina söta klasskamrater (de jag inte pratar med så ofta) gav väldigt fina kommentarer direkt när jag kommit in innanför dörren. Och de lockiga passa väldigt bra till mina Over-size brillor från Usa ;D NÖJD! Lite Nicole Richie stuk på det hela kan man väl säga.
Datorn dampar sig ytterligare nu men bra är väl det för annars blir väl jag kvar här en stund till. Ha det nu så bra och fortsätt njut utav solen! Mwa

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jo jag vet! så himla typiskt ;P

2008-06-02 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0