Nice bajs week =D

Kom precis hem och får syn på en hantverkare (vet inte om det var rätt ord) som sitter på våran trppa utanför. Pratar ofc i telefon. In stapplar jag och ropar Vem är snubben på trappan utanför? Då finns det såklart en till 'snubbe' i köket. Klär av mig och sätter mig i allrummet och beklagar mig om hur varmt det är ute och att jag egentligen inte har tid att sitta ner eftersom jag ska iväg vid halv sex. Får då syn på 'snubben', gaaah grymt het ;D kanske kan ta en bild på honom om jag hinner.
Idag var det den såkallade ''klass-kampen'' och såklart vann vi! Jag gjorde dock missen i att kolla höjden då jag skulle hoppa ut genom fönstret (har problem med båda fötterna), det var högt och jag bet ihop min mun konstigt så jag vet inte riktigt vad jag har gjort.....

Igår, jaaa igår, vad hände igår :P allmänt segt. Emelie ringde och bjöd över mig. Vi gjorde egentligen inte så mycket utan provade lite kläder och sånt. Sådan perfektionist människan är! x) Jag var hela tiden tvungen att vråla; BARBIE TALAR BARBIE TALAR. Nawww du är så grymt söt Emelie! =D

Har faktiskt inte tid mer nu att skriva..... Måste hoppa in i duschen och spana in vårat 'nya' kök =D Vi hörs imorgon! Mwa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0