NYA GENERATIONEN WALKING THROUGH !

Sitter här och har världens intressantaste konversation med Emelie på msn. Jag har nämligen skrivit Vissa människor förändras aldrig.  Hon ville veta vad det betydde och så skrev jag att det var rätt så eller VÄLDIGT långsökt den meningen. Jag menade iallafall att varför sitter det bara en massa jäkla äckliga skrynkliga gamlingar i regeringen?! Ja jo visst, dom har mest erfarenhet men HALLÅÅÅ, NYA GENERATIONEN HÄR VA!
Då fick jag världens sötaste lilla kommentar utav Blondie själv. Hahahaha du är så söt Emelie, du går verkligen in för det här och blir arg och sur. Dagens skratt ;D TACK Emelie, behövde det där!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Thihi, men emelie du är så söt när du pratat om politik och så för du går in för det, och det är inte många tonåringar som gör det därför är du så söt! <3

2008-06-28 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0