Oprah vs Celine Dion

Satt och kollade på reprisen av Oprah. Jag lär mig nedrans mycket därifrån måste jag säga ;D nejmen i går satt jag faktiskt och grät. Jag skyller på att jag är tjej!  
En tjej hade förlorat sin pappa någon månad efter sitt bröllop och dom hade just dansat till Because You Loved Me. Jag bröt ut i tårar och Ellen kallade mig löjlig. Njah visst :P Men det var så fruktansvärt fint !!!!! Hon berättade också att hon själv hade förlorat sin pappa och att det var tufft och svårt att komma tillbaks igen.  

Guuuud kalla mig löjlig men jag börjar gråta för ingenting :P
 


Kommentarer
Postat av: Anonymtpar

Jaså det tycker du :)

2008-06-12 @ 15:29:19
URL: http://anonymtpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0