Seniiiiiiil

God morgon! Det här är tidigt för mig att gå upp en ledig dag. Har vart och ätit frukost och skrattat ihjäl mig för att min syrra behöver hjälm när hon ska cykla :P förlåt .... Sitter också här med världens lockigaste hår men shit the same.
Kommer inte ihåg när Emma skulle komma hit, äh jag får ta och ringa upp henne. Det är så typiskt att hon inte svarar. Lämnat telefonen för att gå ner och äta frukost :P eller var det halv elva hon skulle komma?! Får pröva att ringa Emelie :P avstängd mobil ...... Gaaaah vad är de här!!!! Aja då kör jag min dag i min egna takt.

Idag blir det stranden och hm det känns som om någonting kommer att hända. Typ som att jag cyklar ner i ett dike, eller tappar kontrollen över cykeln och trillar. Jag har dålig balans eftersom jag nu har trillat/snubblat MINST 50 ggr i våran trappa i år. Trappan kommer att bli min död!

Kommentarer
Postat av: sara osman

Hahaha, du får införskaffa dig ett par stödhjul ;)

2008-06-06 @ 16:15:59
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0