Sista dagen jag är uppe såhär sent!

Idag har det varit en ganska fullspäckad dag! Thea och jag följde med mamma in till stan. Jag och Thea skulle möta upp Emma för en fika men så blev det inte. Thea fick glass och så kollade jag samtidgt efter en present åt mamma men kunde inte hitta något.
Mamma släppte sedan av mig där Linda jobbar och där satt jag och försökte underhålla henne i några timmar tills Madde tog över. Pratades i telefon på väg till bussen ser jag att jag har missat den. Följer då istället med Emma och hennes familj för att spela golf :P jag som suger på det. Emma och jag hade iallafall sjukt snygg utsikt. Tre skit snygga killar spelar samtidigt haha!
Jag blir hem skjutsad efter det och sedan är det mat dax! Slänger i mig mat och sedan pratar jag med Emelie. Vi bestämmer oss för att möta upp martin (som ringde tidigare idag) och Kim. Omogna som vi är så går vi en runda bort till jordgubbs fälten. Hamnar där i någon timme och sedan bär det hemmåt.
Har suttit och kollat på film på trean nu ett ganska bra tag och jag vill bara krypa till sängs. Usch så  jag fryser!

Imorgon blir det stan igen! Då jag ska göra ännu ett tappert försök till att hitta en present =) och som tur var så har jag mina goda vänner Emma och Emelie med mig.

SÅ, nu ska jag lägga mig! GODNATT Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0