Skjujtspel är bara för killar :P

Bestämde nyss att jag tar nog bussen vid 16.30 och jag stannar nog där i natt eftersom det inte går några fler bussar efter 10. Jag undrar hur Sverige matchen går i dag föresten..... Aja, typ dåligt antar jag :P
Nu ska jag fortsätta spela x) guess what?! Hahaha jo Medal of Honor Airborne. Jisses så duktig jag är. Ja ni kan ju tänka mig spela det. Jag är då ingen liten sniper nisse :P och sitter och skriker och vrålar gör jag också. Jag gör bort pappas inloggningsnamn med att skriva Tea dears? och Wtf. Blev utslängd en gång med ett stort garv. Hahah folk kan ta så himla seriöst på sånt medans jag (OSERIÖSASTE) människan på planeten sitter här och larvar mig. Nej men mitt lag är riktigt tufft alltså ;D bra sammarbete och allt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

thihi emelie ;) du låter som värsta experten och det låter som om det ända du gör är att spela :D blev glad när jag läste, sitter & ler för mig själv, kan tänka mig hur det ser ut ;) mwa på dej <3

2008-06-18 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0