Skolkisar? Njäää

Gaaaah, somnade ute i solen allt för länge! Lunkar in super sur och lägger mig i sängen. Då ringer Emelie och säger att hon ska med i morgon & sedan ringer Emma bara för att typ höra om jag bara säger mm jaa mm för vem är på humör när man ligger och sover? :P Ska iallafall ringa upp henne och GAP SKRATTA  i telefonen så ska vi se om hon gillar det ;D Hahaha! Nejmen så förbannat dumt av mig att somna i solen ..... Kommer ihåg då jag var utomlands och somnade en timme uppe på soldäcket PUH säger jag bara.

Imorgon så är det skola, fast jag & emelie emma ska inte gå. Nope vi ska inte gå, fattar inte varför lärarna ska dra ut på allt??? Vi hade kunnat sluta redan i tisdags, tycker jag då. Vi har inget att göra. Men iallafall, vi cyklar in till Stensö för att sola oh förhoppningsvis bada med en massa jordgubbar och choklad. Emma och jag har ju en tävling om vem som blir brunast till avslutningen nästa vecka fredag. Kan säga att Emma leder just nu .... :P hon är brunast på armarna, benen och jag är brunast i ansiktet av oss två. Så vi får se! Kanske jag kommer i fatt om hon solar fel i år igen x)

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0