Stor chock!

Väldans vad fort alla svenskar åkte ur Wimbledon! Synd.... Men om man spelar mot världsettan i tennis, vad mer har man att förvänta sig än att förlora.
jag vet inte vad jag ska göra i dag. Mamma och pappa har nog några planer men hm nja jag vet inte. Ska nog sitta och glo på min aktie ruta till höger en stund. Funderar också på att kontakta Kent igen... hm men jag vet inte, vill gärna höra hur det står till i Tibet. 

Euwh min näsa rinner och jag vill krypa ner i sängen igen. Ni får ha det så bra idag! Mwa

Kommentarer
Postat av: linda

du ska va med mig din tönt :D:D så det så.. ska sova i din säng. använda din t-shirt.. göra allt du hatar ;) :D (L)

2008-06-26 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0