TAAAAAAAAAAAKE COVEEEEEER

Kom precis hem =) varit i stan med mammi Ellen och Thea. Lika pinsamt som vanligt höll jag på att säga :P Ellen tjaffsar och mamma höjer tonen och bla bla bla, jag smiter därifrån och lalalalla står fem meter bort.
Tog med mig jordgubbarna och satte mig i bilen. Kom på att jag skulle gå bort för att ta ut pengar åt mamma, slog till mig själv i huvudet och nu har jag världens huvudvärk! Tillbaks till bilen då jag ringer Emma som tydligen ligger och sover (förlåt gumman), väcker henne och skriker nästan i telefonen eftersom det står världens snyggaste (?) kille utanför :P Där ligger jag i framsätet med Emme i andra änden och skriker TAAAAAAAAAAAAKE CAOVEEEEER, och sedan låser jag bilen innifrån. Det låter högt när man låser innifrån bilen och han kollar mystiskt på mig. Ligger där och fnissar en stund tills han gått.

Har slängt i mig mat och jag som hoppades på att pappa skulle skjutsa mig till Linda. Men så mycket saker det finns att göra tills imorgon. Jag får helt enkelt sitta här och skura toaletten :P mjaa inte riktigt så tråkigt ska jag väl ha det. AAAAAJ sprängande huvudvärk! Aja, jag har gjort bort mig som vanligt idag och njuter, ja det gör jag!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0