topless solning & nudist bad

God kväll! Sitter här med Linda som desperat försöker spela på piano. Går inge vidare måste jag säga ;D

Denna dag har varit sjukt jobbig OCH otroligt roligt. Kan ju börja med det roliga, vi eller Emelie fick den galna idén att bada naka ;D och Emma hänge på. Bestämde mig också för att ta ett dopp och jaaa, badkläderna åkte av. Efter det så blev det solning, topless of course :P man var ju bara tvungen! Vi har spelat Gyllene Tider & Tomas Ledin hela dagen + att Emma hade med sig lite reagge.
Till det sjukt jobbiga.... Ellen hade sin cykel som jag har lånat nu när vi har cyklat, men idag behövde hon den själv, IGEN! Det slutade med att jag frågade pappa om hans cykel. Den är för liten, stång i mitten, elit-sadel (liten hård). Jag låg alltså praktiskt taget på cykeln vilket slutade med att jag hade ont på alla möjliga ställen vilka jag inte ska nämna här x) JAG GÖR ALDRIG OM DET! Linda hade ringt mig innan och frågat om vi skulle va så hon körde moped bredvi och hotade att köra på mig om jag körde för sakta, vilket jag gjorde :P rullade knappt fram.

Nu sitter jag och Linda här, jag försöker iallafall svalka av mig och hon sjunger I'm a Barby Girl. Puuuh, döda mig!!!!!
Ha det bra ikväll! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0