Underbart sommarlov, verkligen!

Efter att ha legat i sängen nu ett tag och kollat på film så har jag äntligen pallrat mig upp för att hämta ännu mer jordgubbar. Jag har så ont i kroppen att jag dör och huvudet värker. Borde gå och lägga mig en stund....
Ringde föresten upp Emma för någon timme sen. Hon låter skit krasslig hon med. Du får krya på dig!

Jag ska snyta mig och sedan gå tillbaks till sängen. Jag har inte varit ute på hela dagen och det bara fortsätter att regna. Vilket liv säger jag bara.

Mwa

Kommentarer
Postat av: Tessi

nej verkligen inte =/

fast är bara snorig nu i alla fall håller på att gå över :D

2008-06-27 @ 17:16:09
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0