Vad är en dag på stranden

Idag blir det som sagt ingen skola även om det är det. Varför ska lärarna dra ut på allt?!
Vi ska ju istället roa oss på stranden Emma Emelie & jag. Kom på att jag inte direkt har någon cykel eftersom vi skulle cykla in idag och lillasyster skulle på någon expediton med klassen, varför just idag? :P aja men jag får trampa på någt annat.
Igår satt Emma och jag ute på skolan för att sola, typiskt Emma att bli AS bränd på bara 10 minuter. Vi kom på att Twist And Shout med The Beatles får bli våran låt! Lite smått roligt. Jag är ju iallafall en riktig Svensson-fantast. Stort fan av både Ledin och Gessle x) får fylla mobilen och sedan terra Emma! =D vilken rolig sommar. Snart kommer hon föresten så jag måste nog kila. Ha det så bra idag! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0