Vad ska man ge sin pappa i födelsedagspresent?!

Värsta sego dagen idag.... EE & jag satt och spelade Monopol hela dagen och jag är sådan dålig förlorare. Jag hade nada taktik och åkte ut fortare än Emelie hann säga HA HA :P sur var jag.... Fast ordnad senare upp sig andra omgången då jag helt plötsligt kom på något, tror det var motivationen till att vara positiv. Jag vann helt klart pengamässigt :P
Eftersom vi hade struntat i skolan i går och efter vi hade hört med de andra klasskamraterna vart vi skulle vara idag så fick vi inga direkta happy response. Vi trodde alla skulle vara sura och till början så var dom det (?) enligt mig... Vi slutar faktiskt i morgon så vem har bett dom dyka upp i skolan då?! puh, aja.

Pappa fyller år imorgon, så släkten kommer runt fem-tiden. Jag har både glömt och intre hittat något till honom att ge. Så vad tusan ska man ge till sin pappa?! Jag har alltid haft svårt med att ge bort presenter och speciellt till killar! Det är nog det värsta jag vet :P

Jo just det, det fick bli klänning idag, men det matchade väl mitt halv blåa hår :P ansikts färgen går inte bort alltså! Den sitter både på naglarna i håret och på mina vita tröjor... Gaaaah!
Skolavslutning i morgon och allt är väl i stort sett klart. Känns konstigt fast ändå inte. & Jag och Emma som hade tänkt gå runt i sopsäckar en dag. Vi hann inte det!!!!  Ska fortsätta kolla igenom mappen med förra årets skolavslutningsbilder =) alla var så söta då! Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0