Värsta sköna sittsen att hamna i ..... Jooo verkligen!

Om det är något jag inte gillar så är det att hålla reda på alla dessa koder och lösenord. Jag menar jag har 100tals med lösenord och hur många pin-koder till skit många telefoner att hålla reda på. Det är som när man ska ta ut pengar, jag övertalar nästan mig själv till att glömma koden :P vilket har hänt ett antal gånger. Och tex mammas samsung som jag fick låna tillfälligt för att min telefon var antagligen för gammal eller brist på funktioner, den glömde jag bort lösenordet för bilder-videos-musik, vi fick den då inte såld. Hon var måttligt sur på mig efter det :P Bästa tipset är ju då ändå att skriva ner alla koder och lösenord och lägga lappen i blånboken. Jovisst, det är den allra smartaste lösningen! Vad kul det måste kännas då plånboken är borta och kontot är tomt. Hamna aldrig i den sittsen ..... Men varför allt detta tjohoo, jo jag är så ofartbart stolt över att jag har lyckats hålla koll på alla mina förbannade koder och lösenord :D

Tven är ockuperad där uppe av min fotbolls tokiga fader och jag har precis vräkt i mig jordgubbar samtidigt som jag har smidigt en plan tills ikväll. Tanken är nu bara att få tag på Emelie så att den kan genomföras. Men jag vet inte om jag har mod till att göra det...
Nu ska jag fortsätta driva runt på datorn. Undra om S är inne? Mhaha jo dum fråga, det var han! Får skriv-trakassera han ett tag tills Emelie svarar.
Jag måste också hitta på något som får mig att bli trött, för vid datorn händer det ingenting. Jomen smart jag är ;D

Vi hööörs ;D Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0