Vem kunde ana att jag skulle mogna :P

Sitter och kollar på en gammal film jag har spelat in på Emelies kamera för hm rätt länge sen (?) haha hoppas jag! Usch så barnslig jag har varit. Är så mycke vuxnare nu än vad jag var i julas. Små saker böjar falla på plats och plötsligt blev allt mycket djupare hah! Sicka miner jag gjorde, herregud, och den sista också! jag dör av skratt. Och inte minst sagt Emelie som säkert låg dubbelvikt över bordet och skrattade haha. Känner att jag är full med saker som jag behöver säga men det får Emelie stå ut med senare ikväll för efter Gossip Girl (Emelie är Gossip Girl nörd ;D) så träffar jag henne. Får se till att jag inte trillar i ännu ett dike ;D

Nämen ni får ha det så bra, detta är antagligen sista inlägget för idag! Godnatt
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0