Vi suger på Alias ;D

Emma och jag satt iförrgår och spelade Alias. Man tar ett kort och där står det 8 ord som man ska förklara innan tiden rinner ut. Ni kan ju fatta hur roligt det var? Att tex sitta och förklara navelsträng och liknande ord för den där människan som bara gapskrattar åt precis allt x)

Förklara ordet Stridsrop
Jag
- Ehm ehm ehm, tänk Andravärldskriget!

Emma
- Ehm va?

Jag
- Jaaa Andra världskriget.

Emma
- Krig? Strid? Jaaa jaaa okej! hahah

Jag
tänker..... Hur fasen ska jag förklara strids
rop?

JAG SKRIKER
GAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Emma lägger sig ner i gapskrattar åt mitt väldigt stora infall.


Jag
- Lägg nu ihop Andra världskriget ordet där och sedan när jag skrek!

Emma
- Vaaah? :P

Kommentarer
Postat av: sara osman

hej, var och demonstrerade mot fra-lagen idag och snackade lite för ssu, tänkte att du kanske ville läsa om det/veta eftersom att du också är med :)



hare!

2008-06-18 @ 19:01:03
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0