Värsta dagen!

Värsta dagen någonsin! Orientering står på schemat i lite mer än 2 timmar. Visst, orientering är himla roligt men inte på så kort tid. Vi skulle ta 12 kontroller på 2 timmar. Och med allt skratt, surhet och skrikande så hinner man inte så värst mycket.
Jag kom iallafall hem fort och slängde mig in i en varm dusch och sedan tillbaks till skolan. Två lektioner hade vi kvar. Och jag mådde grymt dåligt på teknik-passet. Där jag inte kunde rå för att bli lite käftig mot våran lärare J. Märks det föresten när jag inte mår bra??? Det är nästan tionde gången en lärare kommer fram och säger
- Emelie, du mår inte så bra va? Man svarar Nej och får svaret - Nej jag ser det. Du ser lite blek ut. Min svenska lärare känner nog mig bäst.
Har nu suttit i soffan och kollat på Gilmore Girls. Måste ta fram böckerna nu och börja plugga. Har massor kvar att göra innan jag går och lägger mig. Är jag tillräckligt frisk för att gå imorgon?

Nu kilar jag! Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0