Borta bra men hemma bäst

Tänkte spendera dom närmaste tio minutrarna vid datorn. Smsar med Gabbe som sitter med tjejerna utanför Stagg och köar. Sicka överlevare om dom orkar gå på natur lektionen imorgon bitti. Vi har trots allt sov morgon till 09.45 men minsta lilla så gör vi verkligen allt för att slippa Monas onödiga lektioner.

Ojojoj. Vart ska jag börja? Jag har haft det otroligt roligt och spänande hela resan. Kvällen igår slog nog minsann allt ;D har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Det toppar liksom allt. Lite granna tråkigt var det att Sarah och Jonna stannade kvar i Sthlm. Men tack för skorna!

Jag är så grymt trött och har så ont i ryggen. Har somnat i alla möjliga konstiga positioner på bussen. Och jag är nog allergisk emot damm.

Nu ska jag sova =) det blit trots allt så att vi ska gå på Monas lektion ialla fall. Dom kommer att ångra sig imorgon bitti, jag kan lova er det ;P

Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0