En helt vanlig dag i mitt liv

I förrgår var nog den bästa kvällen på länge tror jag. Emil som är i Thailand förtillfället var inne på msn. Han ville prata i mic och cama. Jag får liksom inte igång min mic och jag kan bara höra Emil men han inte mig. Han går ut och röker medans jag börjar testa att Skicka ett ljudklipp istället. Jag verkligen vrålar och skriker massa ord. Och han har inte stängt av camen heller. Helt plötsligt när det här ljudklippet har kommit fram till hans dator i Thailand på ett internet café så hör precis alla i rummet vad jag har sagt på ljudklippet. Och givetvis så tycker ju jag att detta är hur kul som helst så jag fortsätter att SKRIIIIIIIIIIIKA som en jävla galning tills alla thailändska kvinnor kommer fram till Emils dator och börjar peka och skratta. In kommer Emil, tillbaks ifrån sin cancer klubba helt fucking illröd i ansiktet och skrattar, DU ÄR HELT JÄVLA STÖRD I HUVUDET SÄGER HAN! Och självklart ber han mig skrika ännu mer ;D jag var taskig också. Emil bad en thailändare att komma och säga något på thailändksa till mig i micen. Då kläcker jag ur mig i något med detta ;;;;; PLEASE SUCK HIS DICK! HE CAN PAY YOU A LOT OF MONEY!............. ångrar det. Tssss naj! Jag hade kul. Och OFTA jag kommer träffa dom?

Annars så är det fortfarande riktigt lugnt i skolan. Mona lektionen i morse var som vanligt helt störd. Typ ingen fattade vad hon sa eller skrev. Jag fattade dock :D nöjd! Sedan träffade jag och Elin Emma för att gå en sväng på stan.
Det var tänkt att vi skulle ut ikväll. Eller iallafall Emma och jag. Men efter det som hänt så är nog ingen av oss sugna på det.  Jag älskar dig

Mwa

ps.din falske jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0