Hatar denna blogg! Gargh

Sitter hemma hos Emma =) hon står i duschen óch jag försöker roa mig så gott jag kan med hennes laptop. Glömde bort fars dag idag =( skit. Varken Ellen eller jag är hemma. Man kan väl liksom ge sin pappa frukost på sängen iallafall. Känner mig usel just nu. Ringde upp pappa runt tolvtiden för att säga grattis :P men jag hade nog ändå glömt bort att ringa om inte mamma hade skickat en massa sms. Jag vet inte ens när min familj fyller år! Emma och jag har kollat på lägenheter. Mamma, jag vet, du sitter säkert och skrattar när du läser detta :P Vi hittade riktigt snygga men vem har hmm ca 3 miljoner? Inte vi. Och vi vill inte flytta ut till Berga, Funkabo eller Norrliden. NEVER! Det verkar gå att blogga nu iallafall. Men vissa funktioner har försvunnit. Emma klev precis ut kanske ska ta och lägga ner datorn. Hm nej. Hon är aningen seg. Tycker synd om Ellen som sitter bredvid någon idiot på bussen nu.... Usch.

Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0